• <!-- START: Articles Anywhere -->Omdat wij wel van de cijfertjes houden<!-- END: Articles Anywhere -->

    Omdat wij wel van de cijfertjes houden

    Bronke & Schutte is een administratiekantoor met vestigingen in Zaandam, Sint Pancras en Het Zakenstation Heerhugowaard / Alkmaar. Wij leveren onze diensten aan bedrijven en particulieren in de gehele provincie Noord-Holland.

    Bij ons bent u aan het juiste adres voor alles op het gebied van uw bedrijfsadministratie en belastingzaken. Onze medewerkers beschikken over een gedegen vakopleiding en u heeft altijd een vast aanspreekpunt binnen ons bedrijf. Wij spreken de taal van onze klanten!

    U kunt terecht voor: administraties, lonen, jaarrekeningen en belastingaangiftes voor o.a. MKB ondernemingen en B.V.'s. Ook als particulier bent u bij ons aan het juiste adres!

  • 1

Persoonlijke benadering

Bronke & Schutte verleent een uitgebreid dienstenpakket aan bedrijven en particulieren waarbij kwaliteit en een persoonlijke benadering voorop staan.

Tevens hebben wij uitgebreide ervaring in het verzorgen van de volledige administratie van de binnenvaart en beheer van VvE's, stichtingen en verenigingen.

  • Bedrijven
  • Particulieren

Voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (zowel de eenmanszaken, vennootschap onder firma's als besloten vennootschappen, verzorgen wij het gehele financiële en fiscale traject zoals:

  • Het opstarten van uw financïële adminstratie
  • Het verwerken van uw financiële administratie
  • Het verzorgen van de periodieke aangifte omzetbelasting
  • Het samenstellen van de jaarrekening
  • Het verzorgen van de aangifte
  • Etc.

Als particulier kunt u ook bij ons terecht voor het verzorgen van allerlei zaken zoals:

  • Uw aangifte inkomstenbelasting
  • Uw voorlopige teruggaaf
  • Begeleiding bij aanvraag, huurtoeslag, zorgtoeslag etc.
  • Bezwaarschriften en verzoekschriften
  • Alle fiscale vragen
  • Etc.

 

Lees hieronder meer over onze diensten. Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op.

Accountancy

Wij zijn zeer gespecialiseerd in het samenstellen van jaarrekeningen voor het midden- en kleinbedrijf. Heeft u zelf een boekhouder in dienst maar heeft hij niet de kennis met betrekking tot het samenstellen van de jaarrekening, schakelt u dan ons in.
Naast samenstellen van jaarrekeningen doen wij ook andere werkzaamheden. Zo geven wij advies over o.a. ondernemingsplannen, bedrijfsopvolging, en financieringen.

Wanneer het gaat om zeer specialistische werkzaamheden waarbij een accountant ingeschakeld dient te worden voor, zoals accountantsverklaringen die benodigd zijn bijvoorbeeld uit hoofde van de beroepsorganisatie, subsidie-aanvragen en verschillende wettelijke voorschriften, dan kunt u ook bij ons terecht daar wij een nauw samenwerkingsverband hebben met Blom & Partners Registeraccountants.
Hiernaast vormen wij gesprekspartner, vraagbaak en sparring-partner van de ondernemer. Ook sturen wij de controller of de boekhouder van de onderneming aan omtrent de (opzet en inrichting van de) administratie, rapportage en fiscale consequenties.

Belastingadvies

Voor alle fiscale vragen en fiscale kwesties of problemen kunt u bij ons terecht. Onze werkzaamheden bestaan o.a. uit:

· Aangiften en advies hierover
· Onderhandelingen met de fiscus over meningsverschillen
· Advies inzake de beste fiscale constructie en herstructurering
· Bezwaar en beroep tegen aanslagen
· Begeleiding van controles
· Tax planning
· Bedrijfsopvolging
· Inbreng en omzetting in besloten vennootschap

Wanneer het om zeer specialistische kennis gaat, hebben wij een netwerk van specialisten die wij inschakelen.

Administratie

Opzet en inrichting van de administratieve organisatie is onze specialiteit. De efficiënte inrichting moet ervoor zorgen dat de boekhouding automatisch volgt uit de normale activiteiten van de onderneming. Dus een factuur die wordt gemaakt moet meteen worden gekoppeld aan de administratie. Een betaling die wordt gedaan wordt automatisch in de boekhouding verwerkt. Boekhouden is geen boekhouden meer, maar is een kwestie van inrichting van de software. Wij gaan er vanuit dat alles wat zich herhaald geautomatiseerd kan worden.

Per onderneming stemmen wij met de ondernemer af welke werkzaamheden intern door het bedrijf wordt gedaan en welke werkzaamheden door ons worden gedaan. Er zijn bedrijven die 100% de administratie aan ons willen uitbesteden. Dat is prima. Er zijn ook bedrijven die willen dat wij zoveel mogelijk aan het interne personeel overlaten, zodat zij op onze kosten besparen. Dat is ook prima. Wij kijken hoe ver de capaciteit binnen het bedrijf gaat en vangen de leemtes op. Daarnaast controleren wij de administratie en sturen bij. Omdat wij het hele jaar door controleren en communiceren, is de ondernemer goed op de hoogte van zijn cijfers uit de boekhouding en kan hij op tijd bijsturen op de actuele ontwikkelingen.

Salarissen

Voor de salarisadministratie hebben wij specialisten ingeschakeld (Loket.nl). Salaris-stroken van alle CAO’s worden verloond. Aangiften naar de belastingdienst worden verzorgd. Voor alle vragen omtrent CAO-afspraken, ontslagzaken, ziekteverzuim en werknemersverzekeringen kunt u bij onze specialisten terecht. 

Boekhouden "in de cloud"

Wij werken samen met u in een geavanceerd maar simpel in gebruik online administratie portal.

Dit programma wordt door ons specifiek op uw organisatie ingericht. U ontvangt op verzoek een instructie waarbij alles helder wordt toegelicht.

Vervolgens werkt u in dit programma voor de gehele verwerking van uw financiële administratie, zoals het maken van facturen, gratis gebruik van bankkoppeling, online betalingen, robotic accounting etc.. Altijd en overal inzicht in de staat van je onderneming plus de mogelijkheid om door te zoomen tot het diepste detail met behulp van Dashboarding.

Wij kijken online over uw schouder mee en controleren de administratie.

Wij werken met het programma Accountancy Gemak/Boekhoud Gemak (vh UNIT4 Multivers online), Basecone en allerlei andere financiële pakketten.

Vacatures

Wij zijn een gezellig, informeel administratiekantoor in Zaandam. Onze dienstverlening is gericht op ondernemers in het midden- en kleinbedrijf en particulieren in de regio Noord-Holland.

In verband met de groeiende vraag naar onze diensten zijn wij op korte termijn op

zoek naar een enthousiaste collega voor de volgende functie:

Assistent accountant (m/v)

(16 tot 20 uur)

De werkzaamheden zullen met name bestaan uit het begeleiden en het verwerken van financiële administraties, het samenstellen van jaarrekeningen, het verzorgen van de fiscale aangiften (BTW, inkomsten- en vennootschapsbelasting), het verzorgen van tussentijdse overzichten voor de cliënten, het onderhouden van contacten met cliënten etc..

Tevens het begeleiden van collega’s in o.a. advisering, beoordelen van de jaarrekeningen van collega’s.

Dit alles in de online omgeving van Boekhoud Gemak (Exact/Unit 4) en verscheidende andere pakketten. Je bent het verlengstuk van onze MKB ondernemer.

Ben jij iemand met een relevante opleiding op HBO of MBO-niveau en met minimaal 5 jaar ervaring in ons vakgebied en kennis van de software van Unit 4, Exact, dan ben jij misschien de collega die wij zoeken. Zeker als je ook leergierig bent en houdt van gezelligheid.

Wij bieden je een zelfstandige, afwisselende functie met een prettige en gezellige werkomgeving en arbeidsvoorwaarden. Je krijgt alle mogelijkheden om je op je eigen tempo te ontwikkelen en krijgt daarbij je eigen verantwoordelijkheden.

Voor meer informatie kan je je wenden tot de heer J.J. Schutte, 075-6165807. Stuur

je sollicitatie en CV naar Havenstraat 6, 1506 PG ZAANDAM t.a.v. de heer

J.J. Schutte of per e-mail, info@bronke-schutte.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld